نکاتی برای کاهش هزینه‌ها در دانمارک
نوشته شده توسط : enitour

نکاتی برای کاهش هزینه‌ها

نارنجی باشید

سیستم حمل و نقل ریلی دانمارک، بلیت‌های ارزان قیمتی ارائه می‌دهد که آن‌ها را بلیت نارنجی می‌نامند. این بلیت‌ها را تنها به صورت آن‌لاین می‌توانید تهیه کنید و پس از خرید برای استفاده،  آن را پرینت بگیرید. هزینه‌ این بلیت‌ها یک‌سوم هزینه‌‌ بلیت‌های موجود در ایستگاه قطار است. 

 بلیت‌های خود را رزرو کنید

در‌ صورت رزرو بلیت‌های قطار و اتوبوس از یک ماه پیش‌تر تا ۵۰درصد کاهش هزینه خواهید داشت.

غذا را خود بپزید

غذا در دانمارک ارزان نیست و از آنجایی که غذای دانمارکی تعریف چندانی ندارد، با پختن غذای خود چیزی را از دست نخواهید داد. هزینه‌ خواروبار ۲۴۰ کرون در هفته و بسیار کمتر از مقدار پولی است که برای غذا خوردن در رستوران باید بپردازید. اگر می‌خواهید بیرون غذا بخورید، زمان ناهار به رستوران بروید، زیرا رستوران‌ها هنگام ناهار تخفیف بیشتری ارائه می‌دهند. 

در خیابان غذا بخورید

 اگر تمایلی به آشپزی ندارید، از غرفه‌های غذای خیابانی خرید کنید. در این غرفه‌ها هات‌داگ، سوسیس و ساندویچ با قیمتی بین ۲۷ تا ۳۴ کرون (۴ تا ۵ دلار) در دسترس است. این بهترین راه برای کاهش هزینه‌ غذا در دانمارک است.

کارت گردشگری شهر بگیرید

اگر برنامه‌ سفر به جاهای مختلف و جاذبه‌های زیادی را دارید، حتما کارت گردشگری شهر بگیرید. با استفاده از این کارت می‌توانید با تخفیف بسیار یا رایگان از موزه‌ها و دیگر مکان‌های گردشگری دیدن کنید. این کارت‌ها همچنین امکان استفاده از سیستم حمل و نقل رایگان را فراهم می‌کنند.

در خانه‌ محلی‌ها اقامت کنید

اگر واقعا قصد کاهش هزینه‌های خود را دارید، محل اقامت رایگان کمک زیادی به شما خواهد کرد. پس زیاد سخت نگیرید. از آنجایی‌ که هزینه‌ هتل و هاستل در دانمارک بسیار زیاد است، کاوچ‌سرفینگ (زندگی با کسانی‌ که اتاق رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌دهند) در میان افراد محلی بسیار محبوب است و حتی در روستا‌ها نیز می‌توانید میزبانان زیادی پیدا کنید. از آنجایی‌ که اکثر گردشگران متقاضی استفاده از کاوچ‌سرفینگ (Couchsurfing) هستند، بهتر است قبل از سفر تاریخ دقیق اقامت خود را برای میزبان مورد نظر مشخص کنید. 




:: برچسب‌ها: دانمارک , گردشگری, جاذبه های گردشگری دانمارک , مکان‌های دیدنی دانمارک , کپنهاگ ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: